Wycieczka hotelarzy do Kazimierza Dolnego

HOT-INFO

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

W dniu 6 października 2015r. 25 uczniów klas II h i III b Technikum Hotelarstwa ZS nr 3 w Kraśniku pod opieką pani wicedyrektor Bernardy Jarzyny, pani Marty Florek oraz pani Ewy Mariańskiej wzięło udział w wycieczce do Kazimierza Dolnego. Wycieczka zorganizowana została w ramach projektu „Promowanie Turystyki w Powiecie Kraśnickim”, realizowanego przy współpracy ze Starostwem Powiatowym w Kraśniku.

W ramach tego projektu we wrześniu uczniowie przygotowali foldery, broszury promujące powiat kraśnicki, ukazujące bogatą historię, walory przyrodnicze i turystyczne powiatu kraśnickiego. Wszystkie przygotowane materiały uczniowie przekazali do punktu informacji turystycznej w Kazimierzu Dolnym oraz lokalnych hoteli. Celem projektu było zapoznanie turystów z miejscami w powiecie kraśnickim atrakcyjnymi pod względem historycznym, przyrodniczym oraz zachęcenie do uprawiania turystyki w powiecie kraśnickim.

Podczas wycieczki uczniowie zwiedzili główne zabytki Kazimierza Dolnego m. in. kościół farny, kościół św. Anny, rynek oraz jego zabytkowe kamienice: Przybyłów, Gdańska, Biała oraz ruiny zamku.

Program wycieczki obejmował również zwiedzanie czterogwiazdkowego hotelu – Pensjonat Kazimierski, celem było poszerzenie wiedzy o obiektach hotelarskich .Grupa została miło przyjęta przez pracowników i menadżera hotelu. Dzięki ich uprzejmości młodzież zapoznała się ze wszystkimi działami w obiekcie – z kuchnią i jej zapleczem, salą restauracyjną, ze strukturą i wyposażeniem pokoi (pokoje standardowe, apartament, pokój dla osób niepełnosprawnych), jak również z lobby hotelowym i recepcją. Uczniowie zobaczyli też gabinety SPA. Menadżer hotelu przedstawił kompleksową ofertę hotelu z uwzględnieniem usług dodatkowych, omówił również strategię marketingową stosowaną przez hotel. W czasie zwiedzania uczniowie na bieżąco analizowali to, co zgodnie z rozporządzeniem o usługach hotelarskich powinno być w hotelu ****.

Serdecznie dziękujemy pracownikom hotelu za przekazanie nam cennych informacji, które będziemy mogli wykorzystać w dalszych etapach kształcenia.

Opracowanie: Marta Florek, Ewa Mariańska, zdjęcia: Ewa Mariańska oraz uczniowie