Założeniem konkursu na prezentację multimedialną jest promowanie placówki i zainspirowanie uczniów do bliższego poznania oferty Zespołu Szkół Nr 3 w Kraśniku.
Regulamin konkursu na najciekawszą prezentację multimedialną dla uczniów Zespołu Szkół Nr 3 w Kraśniku pod hasłem:
„Zespół Szkół Nr 3 - Moja szkoła”
- 1 Postanowienia ogólne
- Organizatorem konkursu jest Zespół Szkół Nr 3 w Kraśniku, ul. Słowackiego 7, 23-204 Kraśnik.
- Organizator powoła Komisję Konkursową, która będzie nadzorować prawidłowy przebieg konkursu. W skład Komisji Konkursowej wejdą przedstawiciele Organizatora oraz osoby przez niego powołane.
- Partnerem konkursu jest Rada Rodziców Zespołu Szkół Nr 3 w Kraśniku.
- Wszelkie informacje dotyczące konkursu można pobrać ze strony zs3krasnik.pl
- Konkurs rozpoczyna się 22 lutego 2021r. i trwać będzie do 8 marca 2021r.
- Rozstrzygnięcie konkursu: marzec 2021r.
- Organizator przewiduje przyznanie nagród rzeczowych dla trzech najlepszych prac. Komisja konkursowa ma prawo przyznać dodatkowe wyróżnienia.
- Lista Laureatów oraz autorów wyróżnionych prac zostanie ogłoszona na stronie internetowej szkoły.
- 2 Cel i przedmiot konkursu
- Celem konkursu jest:
- promowanie oraz pogłębienie wiedzy na temat ZS3 wśród młodzieży szkolnej
- rozwijanie umiejętności posługiwania się technologią informacyjną
- kształtowanie umiejętności selekcji potrzebnych informacji
- wdrażanie do korzystania z różnorodnych źródeł informacji z poszanowaniem praw autorskich
- Przedmiotem konkursu jest prezentacja multimedialna przedstawiająca Zespół Szkół nr 3 w Kraśniku wraz z ofertą.
- 3 Warunki uczestnictwa
- Konkurs adresowany jest do uczniów szkoły.
- Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest wykonanie i złożenie prezentacji multimedialnej do 08.03.2021r.
- Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem prezentacji ponosi uczestnik konkursu.
- Każda osoba może oddać do konkursu jedną pracę.
- 4 Wymagania dotyczące prac
- Prezentacja powinna być wykonana za pomocą programu Microsoft Power Point.
- Prezentacja powinna być zapisana w formacie ppt lub pptx i zawierać od 15 do 20 slajdów.
Na pierwszym slajdzie należy zamieścić nazwę konkursu, imię i nazwisko autora pracy. Ostatni slajd powinien zawierać bibliografię (źródła, z których korzystano przy tworzeniu prezentacji, w tym również strony internetowe).
- Prezentacje nadesłane na konkurs muszą być pracami własnymi, nigdzie wcześniej niepublikowanymi oraz nie przedstawianymi na innych konkursach. Nadesłanie pracy na konkurs jest jednoznaczne ze złożeniem deklaracji o tych faktach.
- Komisja Konkursowa dokona oceny prezentacji uwzględniając:
- temat ujęty w sposób interesujący i przyciągający uwagę,
- przejrzysty i uporządkowany układ prezentacji,
- poprawność merytoryczną i językową informacji zamieszczonych w prezentacji.
Zwróci także uwagę na:
- estetykę,
- zawartość prezentacji,
- grafikę i szatę graficzną,
- efekt wizualny,
- techniczną poprawność wykonania
- Kompletne, spakowane prace należy przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w tytule podając nazwę konkursu: „Zespół Szkół Nr 3 - Moja szkoła” oraz swoje imię i nazwisko np.: „Zespół Szkół Nr 3 - Moja szkoła” – Jan Nowak
5 Postanowienia końcowe
- Przekazanie pracy na konkurs jest równoznaczne ze zgodą do upubliczniania jej na stronie internetowej i reprodukcję.
- Zgłoszenie udziału jest równoznaczne z akceptacją zasad niniejszego Regulaminu.